23 вересня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Підприємництво
Прес-центр
Доступ до публічної інформації
Каталог послуг
Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Центр надання адмін послуг
    Туризм
  • Генеральні плани населених
  • Децентралізація влади
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Підрозділи органів влади
  • Євроатлантична інтеграція
  • АРХІВ НОВИН

    « Вересень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  
    Середа, 30 травня 2012 08:25

    Звіти райдержадміністрації про роботу

    Організаційна робота

     

      Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації у серпні 2017 року забезпечено організацію підготовки та проведення 4 нарад у голови районної державної адміністрації за участю керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у ході яких розглянуто 8 питань.

            Забезпечено організацію підготовки засідання колегії районної державної адміністрації, на якому розглянуті питання: про стан відповідності чинному законодавству розпорядчих документів виконавчих комітетів сільських, селищних рад; про  стан ринку праці та виконання Програми зайнятості населення району за перше півріччя 2017 року.

           Проаналізовано стан виконання плану роботи районної державної адміністрації за липень 2017 року, результати аналізу для ознайомлення надано голові, першому заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації.

    Щотижнево готується інформація про основні організаційно-масові заходи суспільно-політичного, економічного та культурного характеру, які проводяться в районі.

    Здійснено поновлення інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

    На основі інформаційних матеріалів структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів міністерств та інших підрозділів центральних органів виконавчої влади підготовлено звіт про роботу районної державної адміністрації за липень 2017 року.

    Поновлено, станом на 31 серпня 2017 року, електронну версію телефонного довідника керівників районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, районної, сільських та селищних рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, окремих районних організацій і установ, розміщеного на веб-сайті районної державної адміністрації.

     

    Робота з кадрами

     

              Протягом серпня 2017 року головним спеціалістом з управління персоналом апарату райдержадміністрації підготовлено 23 розпорядження з кадрових питань, з них: 7 з особового складу, 11 – про відпустки, відрядження, стягнення, 6 розпоряджень з основної діяльності.

     

    Робота із зверненнями громадян

     

              До районної державної адміністрації у серпні 2017 року надійшло 74 звернень громадян, з яких: 73 – письмових, 1 – усне. 8 звернень надійшло з Урядової гарячої лінії через обласну державну адміністрацію,  1 - на виїзному прийомі громадян. Задоволено 36 звернення, по 12 дано роз'яснення, решта знаходиться на розгляді.

     28 серпня 2017 року відбулося чергове засідання комісії з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації, на якому розглядалися найбільш актуальні питання роботи зі зверненнями.

    29 серпня 2017 року проведено «день контролю» в Боблівській сільській раді.

     

    Правове забезпечення діяльності

     

             Постійно надається юридична допомога комісіям при районній державній адміністрації, працівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів.

    Проводиться поточна робота по перевірці відповідності розпорядчих документів чинному законодавству. Протягом місяця здійснено правову та антикорупційну експертизу 21 розпорядження голови районної державної адміністрації. Підготовлено та передано на погодження 1 проект розпорядження голови обласної державної адміністрації.

    Акти законодавства підтримуються у контрольному стані.

    Протягом місяця вивчалися нові закони та нормативно-правові акти, зміни та доповнення до законодавчих актів.

    Постійно проводиться прийом громадян згідно графіку роботи громадської приймальні.

    Районною державною адміністрацією претензії та позови до підприємств, установ, організацій та громадян не направлялись, до районної державної адміністрації з боку підприємств, установ, організацій та громадян претензії не надходили. 

     

    Робота з документами та організація діловодства

     

    Протягом серпня  2017 року у відділі діловодства та контролю апарату райдержадміністрації опрацьовано 154 вхідних і 219 вихідних документів.

             Зареєстровано та видано 21 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності.

     

    Організація контролю з виконання документів

    органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень

    та доручень голови районної державної адміністрації

     

    У серпні 2017 року в райдержадміністрації поставлено на контроль 56 документів, що надійшли з облдержадміністрації та її структурних  підрозділів, з інших установ та організацій області, з них 2 доручення голови облдержадміністрації. Протягом  місяця виконано   38 документів (з них 2 доручення), інші  18 перебувають на контролі з різними термінами інформування. Протягом серпня виконувались завдання, визначені документами, які надійшли у попередні періоди, з них виконано і знято з контролю  11 документів:

    - за червень 2017 р. – 1 (розпорядження на виконання Указу Президента України);

    - за липень 2017 р. – 10 (1 дор.).

    Протягом серпня поставлено на контроль 2 протокольні доручення голови райдержадміністрації. Здійснювався контроль за виконанням 7 розпоряджень та 4 доручень (з них 2 протокольні) голови  райдержадміністрації.  Виконано 1 протокольне доручення.

    У серпні в райдержадміністрацію звернення депутатів та запити  на інформацію не надходили.

              Порушень виконавської дисципліни щодо виконання документів не зареєстровано.

     

    Інформаційне забезпечення діяльності

     

    Інформування громадськості про діяльність керівництва району,   проблемні питання соціально-економічного розвитку, які розглядались на  робочих нарадах, винесені рішення, заплановані заходи, здійснювалось шляхом розміщення інформації на сторінках районної газети "Народне слово".

    Забезпечувався інформаційний супровід основних організаційно-масових заходів. Готувались повідомлення на офіційний веб-сайт районної державної адміністрації щодо висвітлення роботи керівництва райдержадміністрації.

    Протягом  серпня у районній громадсько-політичній газеті «Народне слово» опубліковано ряд матеріалів про діяльність органів виконавчої влади.

    З метою інформування обласної державної адміністрації про ситуацію в інформаційному середовищі краю, про актуальні питання соціально-економічного і суспільно-політичного життя району, головним спеціалістом відділу інформаційно-внутрішньої політики та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації регулярно готувалися моніторинги публікацій районної газети.

     

    Суспільно-політична ситуація

     

    У звітному періоді політичні сили району займали помірковану позицію щодо подій у країні та не висловлювали публічних заяв, звернень з приводу суспільно-політичної ситуації в районі, області та державі.

    Конфліктоутворюючих чинників, які могли б викликати негативний резонанс або загострити ситуацію у районі не було.

    Суспільно - політична ситуація протягом серпня залишалась стабільною,  контрольованою і не відзначалася подіями, які могли б негативно вплинути на життя району.

              Ситуація у вересні розвиватиметься відповідно до загальнодержавних  подій.

    Сільське  господарство

     

    Господарську діяльність у галузі сільського господарства в районі у 2017 році здійснюють 45 агроформувань, у тому числі:

    - фермерських господарств – 29;

    - товариств з обмеженою відповідальністю – 11;

    - сільськогосподарських виробничих кооперативів -3;

    - приватних акціонерних товариств -1;

    - державних підприємств -1.

    Посівна площа сільськогосподарських культур під урожай 2017 року становить 27135 га,  що на 1892 га або 7,5% більше ніж у 2016 році. Збільшення посівів в агроформуваннях відбулось внаслідок введення в обробіток нових земель запасу, резерву та не витребуваних паїв, нарощування площ зайнятих технічними культурами (+3106 га), при деякому зменшенні кормових (-652 га) та зернових культур (-539 га).

          Найбільші площі посіву сільськогосподарських культур традиційно у :

                        ФГ «Перлина Турії» - 5161 га;

                        ФГ «Аміла»               - 2705 га;

                        ТОВ «Волинь Агро» - 2650 га;

                        ТОВ «Ратнівський аграрій» - 1998 га.

    Хорошу економіку сьогодні господарствам дає така технічна (олійна) культура як соняшник, площі посіву якого в порівнянні з минулим роком зросли втричі та становлять 2531 га. Якщо в минулому році соняшник вирощували у трьох господарства то в цьому у дев’яти. Цьому сприяють власні потужності підприємства «Агротехніка» АПГ «Пан Курчак», що розміщені у смт Турійськ та переробляють соняшник на олію.

    В структурі посівних площ сільськогосподарських культур під урожай 2017 року у агроформуваннях району зернові культури становлять 51,8%, технічні-40,7%, кормові-7,4%, картопля та овочі по 0,05%.

    У поточному році сільськогосподарські підприємства району збільшили площі посіву таких культур як: соняшник на 1680 га; ріпак озимий -1132 га; кукурудза на зерно - 871 га та соя  на 268 га.

    Новостворене ТОВ «Станіслав» розпочало вирощування картоплі та овочів (капусти) на площі по 13 та 15 га відповідно.

    В районі завершено збір ранніх зернових та зернобобових культур.

    Зібраний урожай радує аграріїв Турійщини - агроформуваннями району з площі 11,5 тис. га намолочено 57,6 тис. тонн зерна в початково оприбуткованій вазі при середній урожайності 50,1 ц/га та 14,7 тис. тонн ріпаку в середньому по 34,8 ц/га.

    Найвищих намолотів та врожайності досягнуто у:

    ФГ «Перлина Турії» -15,9 тис. тонн при середній урожайності 67,1 ц/га (голова - Яренчук Володимир Арсентійович, головний агроном - Якимович Петро Іванович);

    СВК «Слава» - 4,2 тис. тонн в середньому по 61,3 ц/га (голова - Мацьоха Юрій Віталійович, головний агроном - Заславський Євген Климович);

    ТОВ «Волинь Агро» - 4,6 тис. тонн – по 57,9 ц/га (керівник - Шум Павло Миколайович, головний агроном - Пилипчук Юрій Степанович);

    ТОВ «Ратнівський аграрій» - 4 тис. тонн в середньому по 55,3 ц/га (керівник - Чернецький Валентин Антонович, агроном - Біднюк Сергій Миколайович);

    ФГ «Поліський колос», де з площі 200 га озимої пшениці намолочено 1412 тонн збіжжя, при середній урожайності 70,6 ц/га (голова - Демянюк Веніамін Степанович);

    ФГ «Трипілля ЛММ»,  в якому з площі 120 га ранніх зернових та зернобобових культур зібрано 695 тонн зерна в середньому по 57,9 ц/га (голова - Мороз Василь Андрійович).

              Залишилось зібрати 121 га гречки. Попереду збирання кукурудзи на зерно, якої посіяно 2435 га, що на 871 га більше ніж у минулому році, сої – 3560 га (+ 268га) та 2531 га соняшнику, що на 1680 га більше ніж у попередньому році.

    Завдяки сприятливій погоді завершено посів озимого ріпаку на площі майже 4,5 тис. га, що на рівні минулого року. На більшості площ вже отримано дружні сходи.

    Активними  темпами іде підготовка ґрунту під посів озимих зернових культур. У перші погожі дні вересня ФГ «Перлина Турії» вже посіяло озимий ячмінь на площі понад 150 га.

    В сільськогосподарських підприємствах району станом на 1 вересня 2017  року утримується 4509 голів ВРХ, в тому числі 1697 корів, 18268 голів свиней та 124 гол. овець.

    З початку року реалізовано 12080 тонн  м’яса, що на 216 тонн більше проти відповідного періоду минулого року. Вирощено худоби та птиці в живій вазі 11433 тонни.

    З початку року  надоєно 6134 тонни  молока, що на 391 тонну  більше проти минулорічного періоду. Надій на корову з початку року становить 3602 кг (що на 513 кг більше до рівня минулого року).

     

    Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

     

           У січні - червні 2017 року по підприємствах, що займаються зовнішньо-економічною діяльністю, сформовано позитивне сальдо, яке становить 527,2 тис. дол. США.

           Капітальні інвестиції в економіку району за січень - червень 2017 року складають  34431,0 тис. гривень.

    Прямі іноземні інвестиції (акціонерний капітал) в економіку району станом на 01.07.2017 року складають 5,4 тис. дол. США.

     

    Підприємництво

     

           Станом на 1 вересня 2017 року малий бізнес району представляють 66 підприємницьких формувань, 665 фізичних осіб підприємців  та 47 фермерських господарств.

    Із представників малого та середнього бізнесу успішно здійснюють діяльність такі підприємницькі формування як: ТОВ «АМіЛА», ТОВ «Євростандарт ЛТД», ТОВ «Укрдеревбуд», ТОВ «Спартак», ТОВ «Мацеїв»,  ТОВ «Агротехніка» смт Турійськ,  філія ФГ «Аміла» - пекарня «Хлібний край»,  ФГ «Перлина Турії», ФГ «Аміла», ФГ «Соломія»,  ТОВ «Волинь Агро», СВК «Слава» та інші.

     

    Торгівля

     

    Обсяг реалізованих послуг  у січні - червні 2017 року  склав 4172,6 тис. грн.,  у тому числі населенню  638,0 тис. гривень.

      Вантажні перевезення автомобільним транспортом у районі за січень - липень 2017 рік склали по вантажообороту 0,6 млн. ткм. або 140,7% до аналогічного періоду минулого року. Перевезено 1,0 тис. тон вантажів, що становить 150,0 % до відповідного періоду минулого року.

     

    Фінанси

     

    За січень-серпень 2017 року за власними доходами зведений бюджет району виконаний на 113,4 відсотка і складає 31483,2 тис. гривень. Понад план надійшло 3730,7 тис. гривень.

    Районний бюджет за власними доходами виконаний на 105,7 відсотка. Фактичне виконання становить 16152,5 тис. гривень при плані 15276,8 тис. гривень, що на 875,7 тис. гривень більше запланованого.

    Сільські бюджети по власних доходах виконані на 130,4 відсотка. Фактичне виконання становить 9780,1 тис. гривень при плані 7499,2 тис. гривень, що на 2280,9 тис. гривень більше плану.

    Селищні бюджети виконані на 111,5 відсотка, при плані 4976,5 тис. гривень надійшло 5550,6 тис. гривень, перевиконання становить 574,1 тис. гривень.

    По надходженнях власних доходів бюджетне призначення на січень-серпень поточного року виконали усі місцеві бюджети. Найвище виконання бюджетного призначення звітного періоду в Дольській (196,2 %), Ружинській (194,3 %) та Кульчинській (168,3%)  сільських радах. По вказаних місцевих радах високий  рівень виконання бюджетних призначень у зв’зку із заниженими при формуванні бюджетів на 2017 рік плановими надходженнями, зокрема:

    - по Дольській сільській раді - орендної плати з юридичних осіб в сумі 88,8 тис. гривень; земельного податку з фізичних осіб в сумі  43,9 тис. гривень;  и орендної плати з фізичних осіб (12,2 тис. гривень).

    - по Ружинській сільській раді: – єдиного податку з фізичних осіб в сумі 101,2 тис. гривень, земельного податку з юридичних осіб в сумі 60,6 тис. гривень, земельного податку з фізичних осіб (45,3 тис. гривень), орендної плати з юридичних осіб (31,7 тис. гривень); 

    - по Кульчинській сільській раді - єдиного податку з фізичних осіб в сумі 51,4 тис. гривень, орендної плати з юридичних осіб в сумі 34,1 тис. гривень, орендної плати з фізичних осіб (12,2 тис. гривень).

       Виконання власних доходів забезпечено по 11 видах платежів:

    1. Податок та збір на доходи фізичних осіб – виконання становить 105,7 відсотка, при бюджетному призначенні 15014,6 тис. гривень фактично по районному бюджету надійшло 15872,3 тис. гривень;
    2. Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – фактичне надходження становить 42,1 тис. гривень при плановому показнику 31,5 тис. гривень, виконання 133,8 відсотка);
    3. Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 132,6 відсотка (при плані 314,0 тис. гривень фактично надійшло 416,2 тис. гривень);
    4. Акцизний податок з вироблених в Україні, ввезених на митну територію України підакцизних товарів та з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів виконано на  106,0 відсотків, при плані 2316,4 тис. гривень фактично надійшло 2454,8 тис. гривень;
    5. Податок на майно - виконання становить 130,0 відсотків, при плані 5610,8 тис. гривень надійшло 7633,0 тис. гривень. Даний вид податку виконали всі місцеві бюджети, крім Маковичівського;
    6. По єдиному податку виконання становить на 112,9 відсотка (при плані 3766,1 тис. гривень фактично надійшло 4250,1 тис. гривень, перевиконання становить 484,0 тис. гривень);
    7. Плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих  бюджетів надійшла в сумі  4,3 тис. гривень;
    8. По платі за надання адміністративних послуг план виконано на 115,2 відсотка (при бюджетному призначенні в сумі 603,4 тис. грн. фактичне надходження становить 695,0 тис. гривень);
    9. По надходженнях від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності, бюджетне призначення виконано на  149,9 відсотка, фактичні поступлення становлять 22,0 тис. гривень;
    10. Бюджетне призначення по інших надходженнях виконано на 129,7 відсотка  (при бюджетному призначенні в сумі 55,8 тис. гривень фактично надійшло 72,4 тис. гривень);
    11. Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі  - фактичне надходження по Турійській селищній раді становить 3,0 тис. гривень.

          Невиконані бюджетні призначення по частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (при бюджетному призначенні в сумі 4,3 тис. гривень фактичні поступлення становлять 1,8 тис. гривень) у зв’язку  з поверненням  зайво сплачених коштів у 2016 році Турійському селищному ринку згідно висновку ДПІ в сумі 8,2 тис. гривень.

     Бюджетне призначення по державному миту виконано на 44,4 відсотка (при плані 11,3 тис. гривень фактично надійшло 5,0 тис. гривень).

    По орентній платі за користування надрами бюджетне призначення виконано на 89,5 відсотка (фактичне надходження становить 4,8 тис. гривень, що на 0,6 тис. гривень менше планового показника).

    За січень-серпень 2017 року отримано з державного бюджету:

    - базову дотацію в розмірі 6617,3 тис. гривень;

    - додаткову дотацію – 9213,4 тис. гривень;

    - субвенції на фінансування пільг і субсидій населенню в сумі 37213,7 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу  в сумі 41313,0 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надані соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною” в сумі 209,8 тис. гривень;

    - освітню субвенцію в сумі 35384,7 тис. гривень;

    - медичну субвенцію – 14245,1 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 161,9 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 263,3 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій - 900,0 тис. гривень.

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб - 435,0 тис. гривень.

    З обласного та інших бюджетів надійшло іншої субвенції в сумі 511,6 тис. гривень.

      Місцеві бюджети у січні – серпні  поточного року за видатками загального фонду виконані на 94,0 відсотка, їх обсяг становить 178505,3 тис. гривень при плані 189932,5  тис. гривень. Фінансування видатків бюджету здійснювалось за таким основними напрямами:

    • Органи управління – 7985,9 тис. гривень;
    • Освіта – 52413,4 тис. гривень;
    • Охорона здоров'я – 14819,9 тис. гривень;
    • Культура – 4026,1 тис. гривень;
    • Соціальний захист та соціальне забезпечення – 83163,8 тис. гривень;
    • Фізкультура і спорт – 511,9 тис. гривень;
    • Житлово-комунальне господарство – 2496,9 тис. гривень;
    • Транспорт, дорожнє господарство – 1667,2 тис. гривень;
    • Місцева пожежна охорона – 997,0 тис. гривень;
    • Засоби масової інформації – 96,3 тис. гривень;
    • Сільське і лісове господарство – 12,4 тис. гривень;
    • Запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій – 40,4 тис. гривень;
    • Інші видатки – 10274,1 тис. гривень.

    Станом на 01 вересня 2017 року заробітна плата з нарахуваннями та проплата за використані енергоносії проведені в повному обсязі.

     

    Впровадження енергозберігаючих технологій

     

    За січень-серпень 2017 року проведено 11 заходів на суму 170,9 тис. грн., з них: кошти місцевого бюджету – 146,7 тис. грн.,  кошти населення, підприємств та організацій – 24,2 тис. грн., а саме:

    • встановлення 8 фонарів з енергозберігаючими лампами вуличного освітлення потужністю по 10 Ват. кожна, на суму 12,8 тис. гривень в с. Крать;
    • встановлення 10 фонарів з енергозберігаючими лампами вуличного освітлення потужністю по 10 Ват. кожна, на суму 18,5 тис. гривень в с. Ставки;
    • встановлення 19 фонарів з енергозберігаючими лампами вуличного освітлення потужністю по 11 Ват. кожна, на суму 26,2 тис. гривень в с. Овлочин;
    • встановлення фонарів і енергозберігаючих ламп вуличного освітлення 14 шт. по 30 Ват. кожна, на суму 11,5 тис. грн.  в с. Літин;
    • встановлення фонарів і енергозберігаючих ламп вуличного освітлення  7 шт. по 28 Ват. кожна, на суму 15,0 тис. грн.. в смт Луків;
    • замінено 12 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 10 Ват. кожна на суму 0,9 тис. гривень в с. Крать;
    • замінено 20 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 10 Ват. кожна, на суму 1,6 тис. гривень в с. Ставки;
    • замінено 6 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 30 Ват. кожна, на суму 0,5 тис. гривень в с. Літин;
    • замінено 13 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 11 Ват. кожна, на суму 1,0 тис. гривень в с. Овлочин;
    • замінено 1 двері на склопакети площею 12,9 м2 на суму 34,7 тис. гривень в сільському будинку культури с. Овлочин;
    • замінено 22 лампи вуличного освітлення на енергоощадні лампи потужністю по 15 Ват. кожна, на суму 2,2 тис. грн. в смт Луків;
    • замінено 8 вікон на склопакети площею 15,3 м2 на суму 34,7 тис. гривень в центральній районній бібліотеці  смт Турійськ;
    • проведено реконструкцію стелі з приміненням утеплюючих матеріалів площею 130,0 м. кв. в районному будинку культури смт Турійськ;
    • проведено реконструкцію стелі з приміненням утеплюючих матеріалів загальною площею 15,0 м.кв. та заміну 1 дверей на склопакети загальною площею 5,0 м.кв. в ЗОШ І-ІІ ст. с. Осьмиговичі.

    За січень-серпень (станом на 28 серпня) 2017 року Турійським відділення «Ощадбанку» та Турійським відділенням «Приватбанку» надана позика в сумі 618,5 тис. грн. 34 мешканцям району для придбання твердопаливних котлів та проведення енергозберігаючих заходів, в тому числі на придбання котлів 3 мешканцям на суму 39,2 тис. гривень. Видача позики продовжується.

     

    Будівництво та архітектура

     

              За серпень 2017 року, управлінням регіонального розвитку райдержадміністрації  підготовлено та видано 24 висновки до проектів відводу земельних ділянок   для приватизації, оренди, викупу.

    Видано 12 будівельних паспортів на забудову земельних ділянок  індивідуальними житловими будинками.

    Розглянуто генеральний план забудови смт Турійськ, підготовлено зауваження.

    За січень – березень 2017 року прийнято в експлуатацію 6 будівель загальною площею 643 м.кв.

     

    Освіта

     

    Протягом серпня цього року у закладах освіти району проводились роботи по завершенню підготовки до нового 2017-2018 навчального року.

    З 15 по 18 серпня проведені об'їзди всіх навчальних закладів. Комісія по підготовці закладів освіти підписала акти готовності шкіл.

    У навчальних закладах та установах району функціонує 31 котельня, одна з яких газова (Селець), в 4 школах пічне опалення (Маковичі, Ставки, Озеряни, Свинарин).

    Станом на 28 серпня 2017 року на 100% завершена підготовка 28 котелень. У ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Маковичі необхідно встановлення ще одного котла. У Будинку дитячої творчості необхідна заміна котла. У Спортивній дитячо-юнацькій організовуються роботи по ремонту системи опалення. Дані заходи будуть здійснені до початку опалювального сезону 2017/2018 рр.

    За результатами здійсненої перевірки технічного стану електрогосподарства шкіл, у комунальному опорному закладі «Луківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей» тривають роботи по заміні електропроводки у коридорах та частково у навчальних кабінетах із заміною внутрішніх розподільчих щитків та ламп розжарювання на енергозберігаючі.

    Для повного забезпечення закладів освіти паливом на опалювальний період 2017-2018 років необхідно придбати:

    • Торфобрикету – 27 т;
    • Дров – 2300 м³ ;
    • Обрізків деревини – 276 м³;
    • Кори з домішками деревини - 2442 складометри.

    У загальноосвітні заклади та установи району уже поставлено дров паливних у кількості:

    • ЗОШ І-ІІІ ст. с. Бобли – 14,5 м³
    • ЗОШ І-ІІІ ст. с. Соловичі – 101,2 м³
    • ЗОШ І-ІІ ст. с. Мокрець – 52 м³
    • ЗОШ І-ІІ ст. с. Обенижі – 30 м³
    • ЗОШ І-ІІ ст. с. Тагачин – філія комунального опорного закладу «НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназії» смт Турійськ» – 17 м³
    • комунальний опорний заклад «ЗОШ І-ІІІ ст. с. Купичів» – 59,5 м³
    • комунальний опорний заклад «Луківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей» – 5,2 м³
    • ЗОШ І-ІІ ст. с. Дольськ – 7 м³
    • опорний заклад «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Турійськ» – 102,6 м³

    обрізків деревини:

    • ЗОШ І-ІІІ ст. с. Бобли – 12 м³
    • Турійська ЗОШ І-ІІІ ст. – 12 м³
    • ЗОШ І-ІІ ст. с. Обенижі – 12 м³
    • ЗОШ І-ІІІ ст. с. Дуліби – 12 м³

    -  ЗОШ І-ІІ ст. с. Новосілки - філія комунального опорного закладу «Луківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей» – 12 м³

    • ЗОШ І-ІІ ст. с. Туропин – 12 м³
    • ЗОШ І-ІІІ ст. с. Соловичі – 12 м³
    • ЗОШ І-ІІ ст. с. Мокрець – 12 м³
    • Будинок дитячої творчості – 6 м³
    • комунальний опорний заклад «Луківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей» – 12 м³

    кори з домішками деревини:

    • комунальний опорний заклад «ЗОШ І-ІІІ ст. с. Купичів» – 264 складометри
    • Турійська ЗОШ І-ІІІ ст. – 66 складометрів
    • ЗОШ І-ІІ ст. с. Мокрець – 66 складометрів
    • ЗОШ І-ІІІ ст. с. Бобли – 66 складометрів
    • ЗОШ І-ІІІ ст. с. Дуліби – 66 складометрів
    • Дитячо-юнацька спортивна школа – 66 складометрів.

    Завдання з підготовки дров паливних виконано на 40,2 %, обрізків деревини -  41,3 %, кори з домішками деревини – 24,3 %.

    В ході об’їздів комісія все ж виділила ряд шкіл, які провели найбільші роботи по підготовці шкіл до нового навчального року, а саме:

    - завершені роботи по добудові приміщень у ЗОШ І-ІІ ст. с.Мокрець.

    - у Турійській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів проведено ремонтні роботи водопроводу, замінено лічильник електроенергії, встановлено огорожу навколо школи. Закуплені нові стенди в коридори. Замінені панелі на першому поверсі коридору.

    - в ЗОШ І-ІІ ступенів с.Дуліби встановлено нову електроплиту та замінено каналізаційні труби в їдальні. Проведений ремонт фойє.

    - в ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Маковичі проведена добудова класної кімнати, санвузла та коридору. Перекрито корпус № 2. До кінця 2017 року планується ще утеплення добудови та встановлення нового котла.

    - в опорному закладі НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Турійськ збудований піднавіс для зберігання дров.

         - в ЗОШ І-ІІ ст. с.Перевали в біологічному кабінеті провели ремонт підлоги (цементування, знищення грибка, покладений лінолеум) та погіпсували стелю. Придбали нові меблі в кабінет образотворчого мистецтва та учительську.  Закупили труби для облаштування нових спортивних споруд на спортивній площадці.

        - в ЗОШ І-ІІ ст. смт Турійськ ім. Ганни Жежко в минулому навчальному році замінили вікна та вхідні двері на енергоощадні.

         - в ЗОШ І-ІІ ст. с. Дольськ проведено облаштування комп’ютерного класу.

         - в комунальному опорному закладі «Луківська ЗОШ І-ІІІ ступенів-ліцей» проведена заміна електропроводки.

        - в ЗОШ І-ІІІ ст. с.Новий Двір проведений ремонт стелі в корпусі де знаходиться майстерня.

         - в ЗОШ І-ІІ ст. с.Осьмиговичі – філії комунального опорного закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с.Купичів» в їдальні замінені двері на енергоощадні.  

        - в ЗОШ І-ІІ ст. с. Свинарин – філії комунального опорного закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с.Купичів» замінений паркан навколо корпусу де навчаються старші класи.

         -  в ЗОШ І-ІІ ст. с.Ставки та Гайки замінений паркан навколо школи.

    18 серпня проведена нарада керівників навчальних закладів при начальнику відділу освіти, молоді та спорту.

    28 серпня проведено розширене засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації на якій підбито підсумки роботи за 2016-2017 навчальний рік та поставлено завдання перед освітянами району на 2017-2018 навчальний рік.

    23 серпня проведено секційні заняття з педагогами району.

    24 серпня учні та працівники освіти взяли участь у відзначенні 26-ї річниці від Дня Незалежності України.

     

    Культура

     

    У липні 2017 року районними закладами культури проведено:

    - фестиваль «Мистецтво об’єднує» в рамках проекту «Сприяння відбудові та сталому розв’язанню проблем внутрішньо переміщення осіб та постраждалого від конфлікту населення в Україні» (РБК, РЦБС);

    - урочистий захід до Дня Державного Прапора України «Внесіть! Прапор вільної держави» (РБК);

    - урочистий концерт до Дня Незалежності України «Вінок  Україні сплітаю з талантів рідного краю» (РБК);

    - методичний день бібліотечних працівників системи (РЦБС);

    - експрес-огляд «Новинки «Коронації слова» (ЦРБ);

    - літературно-мистецька панорама «Хай світанки твої, Україно, сонце сяйвом мережить своїм» (РДБ);

    - виставка одного дня «Спас іде, літо за собою веде» (РДБ);

    - експертно-діагностичний  аналіз Дулібівської бібліотеки-філії;

    - засідання педагогічної ради.

    Народний аматорський колектив «Народна криниця» взяв участь у  фестивалі народної творчості в рамках Європейських Днів добросусідства «Кордон 835».

    В районну  бібліотеку для дітей придбано жалюзі на загальну суму 4 000 гривень.

     

    Фізична культура і спорт

     

    Команда Турійського району взяла участь в Чемпіонаті Волинської обласної ради ВФСТ «Колос» з футболу.

     

    Сім’я, жінки, молодь, діти

     

    Станом на  1.09.2017 року на обліку перебуває 53 сім’ї, які опинилися в складних життєвих обставинах, в якій виховується 157 дітей. З даною категорією постійно проводиться робота щодо недопущення ухилення від виконання батьківських обов’язків, вчинення насильства в сім'ї, або жорстокого поводження з дітьми, необхідності працевлаштування, попередження зловживання батьками алкогольними напоями. Працівниками районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді здійснюється соціальний супровід 3 сімей.

    Станом на 31серпня 2017 року під соціальним супроводом Центру перебуває 4 прийомні сім'ї, в яких виховується 5 дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Протягом звітного періоду проведено інформаційну кампанію, спрямовану на пошук кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі.

     

    Захист прав дітей

     

     Станом на 01 вересня 2017 року на обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебуває 45 дітей, батьки яких ухиляються від виконання своїх батьківських обов'язків.

     На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 42 дитини: 8 - дітей-сиріт, 34 дітей, позбавлених батьківського піклування. Під опікою, піклуванням громадян перебуває 33 дитини. На території району функціонує 4 прийомні сім'ї, в яких виховується 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

      Протягом серпня 2017 працівниками служби у справах дітей спільно з правоохоронними органами проведено 2 профілактичні рейди на території району  з метою запобігання правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, розпивання спиртних напоїв та тютюнопаління.  Під час проведення рейдів  було відвідано за місцем проживання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах і тих, які проживають в сім`ях опікунів, піклувальників, обстежено умови їх утримання, навчання та виховання, про що складено відповідні акти. З дітьми та їх батьками проведено індивідуально-роз`яснювальні бесіди про їх права, обов’язки та відповідальність.

              Було проведено 2 засідання Комісії з питань захисту прав дитини районної державної адміністрації  на якому розглядалися  питання  щодо захисту прав дітей.

    Звернень та повідомлень щодо вчинення насильства до неповнолітніх, чи реальної його загрози на території району, не надходило.

     

    Ринок праці, зайнятість населення

     

    Станом на 01.01.2017 року  на обліку в центрі зайнятості перебував 421 зареєстрований безробітний.

    Протягом січня-серпня поточного року статус безробітного отримали 574 особи.

    Станом на 01.09.2017 на обліку перебували 536 безробітних громадян, в т.ч.  35 - демобілізованих військовослужбовців та учасників АТО.

    За направленням районного центру зайнятості  на вакантні робочі місця з початку року працевлаштовані 401 громадянин, з них 175 осіб, які мали статус безробітного.

    Протягом звітного періоду працевлаштовано 79 осіб, які мають додаткові гарантії при працевлаштуванні, з них 7 - учасників АТО.

    Професійне навчання пройшли 67 безробітних, в т.ч. 29 - громадян соціально-вразливих категорій, 1 – учасник АТО.

    До участі в оплачуваних громадських роботах та роботах тимчасового характеру з початку року були залучені 281 громадянин, які мали статус безробітного, в т.ч  137  осіб  соціально-вразливих категорій,  з них 9 - учасників АТО.

    Протягом січня-серпня 2017 року проведено 19 інформаційно-консультаційних  семінарів за участю працівників Турійського районного військового комісаріату під час яких учасники семінарів отримали детальну інформацію щодо особливостей укладання контрактів з громадянами та військовослужбовцями, які приймаються на військову службу за контрактом.  

             У приміщенні районного центру зайнятості створене робоче місце для представника Турійського районного військкомату, та інформаційний куточок. Відповідно у військкоматі розміщено стенд районного центру зайнятості на якому розміщенні інформаційні матеріали про послуги служби зайнятості та вакансії. Також, під час прийому фахівцями відділу надання соціальних послуг проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо популяризації військової служби за контрактом. За період співпраці Турійського РЦЗ із військовим комісаріатом на військову службу за контрактом погодились 51 громадянин,  39  з яких, станом на 01.09.2017 року, проходять військову службу у військових частинах.

    Турійський районний центр зайнятості активно співпрацює з відділом «Турійського бюро правової допомоги» Ковельського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в плані залучення працівників даного відділу до інформування безробітних громадян та по шукачів роботи про зміни у чинному законодавстві та можливість отримання переліку послуг даного бюро, як безпосередньо у них, так і в приміщенні Турійського РЦЗ. Для цього у центрі зайнятості є обладнане спеціальне робоче місце для працівника відділу Турійського бюро правової допомоги. За період співпраці з 21.09.2016 року по даний час проведено 18 спільних заходів.

    Протягом звітного періоду профорієнтаційними заходами було охоплено 1948 жителів району, які отримали 5275 послуги: 3987 – профінформаційних, 1288 профконсультаційних.

    830 послуг було надано учасникам АТО,  376 – учням випускних класів загальноосвітніх шкіл району.

      Укладено 41 договір на стажування, згідно яких пройшли стажування 61 безробітний громадянин.

    У звітному періоді роботодавцями було заявлено 501 вакансія, в т.ч. для укомплектування за сприяння служби зайнятості. З числа поданих вакансій (з мінімальною зарплатою – 116, від мінімальної до середньо обласної – 380, понад середньо-обласну - 5). За направленням служби зайнятості   укомплектовано 415  вакансій.

    Протягом звітного періоду роботодавцям району надано 4611 консультацій.

    З метою навчання роботодавців району, обміну досвідом протягом січня-серпня поточного року проведено 31 семінар,  2 засідання координаційного комітету сприяння зайнятості населення, 2 бліц-навчання, участь в яких взяли  181 роботодавець.

    Протягом січня-серпня 2017 року внутрішньо переміщені особи за послугами до Турійського РЦЗ не звертались.

      

     

    Рівень заробітної плати та стан погашення заборгованості

    по її виплаті. Соціальний захист населення

     

    Станом на 01 вересня 2017 року на обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 3186 одержувачів різних видів державних допомог. З початку 2017 року всіх видів державних допомог нараховано на загальну суму 41313  тис. грн. Виплачено допомог на загальну суму 41313 тис. грн. Заборгованості немає.

    За оперативними даними станом на 01.09.2017 заборгованість по заробітній платі в районі відсутня.

    На обліку в управлінні  перебуває 34 одержувачів компенсацій фізичним особам, що надають соціальні послуги, яким з початку 2017 року було нараховано виплат на загальну суму 60,7 тис. грн. Виплачено – 60,7 тис. грн.   Заборгованості немає.

            Нараховано субсидій на житлово-комунальні послуги на суму 27185,9 тис. грн., профінансовано виплату субсидій – 29529,0 тис. грн. Заборгованість станом на 01.09.2017 року становить 15523,2 тис. гривень. 

    В базу даних введено інформацію на  6170 осіб, які мають право на пільги відповідно до Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про основні засади соціального захисту ветеранів війни та інших громадян похилого віку в Україні”, з них:

    • ветеранів війни – 1294 чол.;
    • ветеранів праці – 1256 чол.;
    • ветеранів МВС – 15 чол.;
    • ветеранів МО – 11 чол.;
    • реабілітованих – 4 чол.;
    • постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 405 чол.;
    • інші категорії – 563 чол.;
    • діти війни – 693 чол.;
    • інваліди (крім інвалідів війни) – 659 чол.;
    • багатодітні сім’ї – 543 чол.;
    • діти з багатодітних сімей – 727 чол.

    Згідно чинного законодавства для одержання різних видів пільг до управління соціального захисту населення звернулось 346 учасників бойових дій.

    На реабілітацію до Волинського центру соціальної реабілітації направлено одну дітину-інваліда

    Видано 90 направлень на протезно-ортопедичні вироби та технічні засоби реабілітації. 4 дитини з інвалідністю забезпечено технічними засобами реабілітації.

    Видано 23 посвідчень інвалідам з дитинства.

    Створено чергу для санаторно-курортного лікування ветеранів АТО із 25  чоловік.

    Видано 4 путівки для санаторно курортного лікування інвалідам війни, 9

    інвалідам загального захворювання, 1 учаснику бойових дій АТО.

     

    Пенсійне забезпечення населення

    Робота Ковельського об’єднаного управління Пенсійного фонду України (Турійський район) була спрямована на виконання планових показників по надходженню власних коштів, вжиття заходів щодо повноти та своєчасності сплати платежів, призначення та фінансування пенсій в повному розмірі.

    За 8 місяців 2017 року надходження коштів по відшкодуванню пільгових пенсій склали 91,5 тис.гривень.

    Обсяг нарахованої заробітної плати за даними звітності страхувальників по району за січень-липень 2017 року склав 104,85 млн.грн., що на 37,49 млн.грн. або на 155,8 % більше показників відповідного періоду 2016 року. Середньооблікова чисельність працівників по району за даними звітності роботодавців за липень 2017 року становить 3213 осіб. У порівнянні з червнем  2017 року чисельність працівників зменшилась на 46 осіб.

    Станом на 1 вересня 2017 року на обліку в управлінні перебуває 7288 пенсіонерів. Протягом січня-серпня 2017 року спеціалістами відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій призначено 163  нових пенсій, по 357 пенсійних справах здійснено перерахунки, виплачено 265 допомог на поховання на суму 945,75 тис. грн.

     Потреба на виплату пенсій та допомог за серпень 2017 року склала 11,99 млн.грн. Виплата пенсій та грошової допомоги проводиться відповідно до графіків виплати пенсій. На вересень 2017 року потреба складає 11,91 млн.грн. Середній розмір пенсійної виплати становить 1588,12 грн.

    Станом на 1 вересня 2017 року 2770 пенсіонерів одержують пенсії в установах банків ( 38,0 % від загальної кількості пенсіонерів), що дало можливість протягом  січня-серпня 2017 року зекономити 494 тис. грн. пенсійних коштів.

    Заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах станом на 01.09.2017 становить 423,7 тис. грн., а саме: по СВК “Волинь” 319,2 тис. грн., СВК

    “Урожай” 56,3 тис. грн., СВК “Кульчинський” 39,9 тис. грн., СФГ “Обрій” 8,3  тис. грн.,  Борг рахується за господарствами, які тривалий час не здійснюють діяльності та перебуває в статусі недієвий. 

    Станом на 01 вересня 2017 року 46 % боргу охоплено заходами примусового стягнення.

    Волинський окружний адміністративний суд в серпні 2017 року задовольнив позов управління Пенсійного фонду України в районі до СВК “Волинь” на суму 33,4 тис. грн.

    На виконанні в Турійському відділі державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Волинській області перебуває 45 виконавчих документів по чотирьох господарствах (СВК “Кульчинський”, СВК “Урожай”, СФГ “Обрій”, СВК “Волинь”) на суму 406,7 тис.гривень. 

    Борг по сплаті єдиного внеску за виконавчими документами управління Пенсійного фонду в районі станом на 01.09.2017 становить 4,4 тис.гривень.

    В Турійському відділі обслуговування громадян об’єднаного управління проводиться прийом та обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна”, за 8 місяців 2017 року на  прийом звернулося 3829 громадян, через телефонну “гарячу” лінію (21455) було надано 36 консультацій, роз'яснень.

     

    Реєстр виборців

    Протягом серпня місяця відділом виконувалися завдання, пов’язані з уточненням бази даних Державного реєстру виборців. Станом на 01.09.2017 року загальна кількість виборців на території району становить 20 616. На основі відомостей поданих відділом ДРАЦС головного територіального управління юстиції в області та районним сектором УДМС в області опрацьовано (включено, виключено; змінено ідентифікаційні дані, знищено) записи щодо 150 виборців. Під час проведення щомісячного поновлення бази даних до Реєстру було включено 17 виборців, внесено 75 зміни та знищено 58 записи.

    Для щомісячного поновлення бази даних отримано інформацію про виборців, щодо яких встановлено факт постійної нездатності пересуватися самостійно  (селищні і сільські ради,  управління соціального захисту населення, центральна районна лікарня) та недієздатності (районний суд). Відповідні дані внесено до автоматизованої системи  АІТС ДРВ.

             Протягом серпня місяця було видано 18 наказів ( 150 виборців), а саме: про внесення запису — 3 накази, про внесення змін до персональних даних — 9, про знищення запису — 7.

             Щоденно опрацьовуються матеріали, розміщені безпосередньо на сайті розпорядника Реєстру та ЦВК,  які оперативно виконуються  та надаються відповіді.

    Постійно надаються консультації працівникам закладів, установ та організацій, відповідальним за подання відомостей періодичного поновлення Реєстру до відділу, з питань оформлення та надання документів згідно вимог законодавства.

                      

    Переглядів 4114 Останнє редагування П'ятниця, 15 вересня 2017 08:26
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Турійська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Турійській райдержадміністрації.
    Адреса: 44800, Україна, Волинська область, смт Турійськ, майдан Центральний, 5 тел. (03363) 2-13-78, e-mail: info@turadm.gov.ua
    © 2014 turadm.gov.ua