19 листопада 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Підприємництво
Прес-центр
Доступ до публічної інформації
Каталог послуг
Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Центр надання адмін послуг
    Туризм
  • Децентралізація влади
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Підрозділи органів влади
  • Євроатлантична інтеграція
  • Містобудування та архітектура

    АРХІВ НОВИН

    « Листопад 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      
    Середа, 30 травня 2012 08:25

    Звіти райдержадміністрації про роботу

     

    Організаційна робота

     

      Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації у жовтні 2017 року забезпечено організацію підготовки та проведення 5 нарад у голови районної державної адміністрації за участю керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у ході яких розглянуто 8 питань.

            Забезпечено організацію підготовки засідання колегії районної державної адміністрації, на якому розглянуті питання: про виконання зведеного бюджету району за 9 місяців 2017 року; про  виконання заходів з енергозбереження по Турійському  району за 9 місяців 2017 року; про роботу Дольської сільської ради по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади та дотриманню чинного законодавства.

           Проаналізовано стан виконання плану роботи районної державної адміністрації за вересень 2017 року, результати аналізу для ознайомлення надано голові, першому заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації.

    Щотижнево готується інформація про основні організаційно-масові заходи суспільно-політичного, економічного та культурного характеру, які проводяться в районі.

    Здійснено поновлення інформації на офіційному веб-сайті району.

    На основі інформаційних матеріалів структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів міністерств та інших підрозділів центральних органів виконавчої влади підготовлено звіт про роботу районної державної адміністрації за вересень 2017 року.

    Поновлено, станом на 30 жовтня 2017 року, електронну версію телефонного довідника керівників районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, районної, сільських та селищних рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, окремих районних організацій і установ, розміщеного на веб-сайті районної державної адміністрації.

    Підготовлено довідки, проекти рішення та розпорядження за результатами перевірки роботи Дольської сільської ради по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади та дотримання чинного законодавства.

     

    Робота з кадрами

     

    Протягом жовтня 2017 року головним спеціалістом з управління персоналом апарату райдержадміністрації підготовлено 24 розпорядження з кадрових питань, з них: 11 з особового складу, 13 – про відпустки, відрядження, стягнення, 6 розпоряджень з основної діяльності.

     

     

     

     

     

    Робота із зверненнями громадян

    До районної державної адміністрації у жовтні 2017 року надійшло 44 звернення громадян, з яких: 34 – письмових, 10 – на особистих прийомах. 5 звернень надійшло через вищестоящі органи, в тому числі 4 з Урядової гарячої лінії через обласну державну адміністрацію,  2 - на виїзному прийомі громадян. Задоволено 32 звернення, по 2 дано роз'яснення, у задоволенні 1 відмовлено, 7 знаходиться на розгляді.

    11 жовтня 2017 року проведено «день контролю» в Кульчинській сільській раді.

    Питання про стан забезпечення розгляду звернень громадян на території району, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», розглядалося на нараді у голови райдержадміністрації 24 жовтня 2017 року.

    30 жовтня 2017 року відбулося чергове засідання комісії з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації, на якому розглядалися найбільш актуальні питання роботи зі зверненнями.

     

    Правове забезпечення діяльності

             Постійно надається юридична допомога комісіям при районній державній адміністрації, працівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів.

    Проводиться поточна робота по перевірці відповідності розпорядчих документів чинному законодавству. Протягом місяця здійснено правову та антикорупційну експертизи 58 розпоряджень голови районної державної адміністрації.

    Акти законодавства підтримуються у контрольному стані.

    Протягом місяця вивчалися нові закони  та нормативно-правові акти, зміни та доповнення до законодавчих актів.

    Постійно проводиться прийом громадян згідно графіку роботи громадської приймальні.

    Районною державною адміністрацією претензії та позови до підприємств, установ, організацій та громадян не направлялись, до районної державної адміністрації з боку підприємств, установ, організацій та громадян претензії не надходили. 

     

    Робота з документами та організація діловодства

    Протягом жовтня 2017 року у відділі діловодства та контролю апарату райдержадміністрації опрацьовано 165 вхідних і 290 вихідних документів.

             Зареєстровано та видано 34 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності.

     

    Організація контролю з виконання документів

    органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень

    та доручень голови районної державної адміністрації

    У жовтні 2017 року в райдержадміністрації поставлено на контроль                   62 документи, що надійшли з облдержадміністрації та її структурних  підрозділів, з інших установ та організацій області, з них 2 розпорядження і       1 доручення голови облдержадміністрації. Протягом  місяця виконано 46 документів (з них 1 дор.), інші  16 перебувають на контролі з різними термінами інформування. Протягом жовтня виконувались завдання, визначені документами, які надійшли у попередні періоди, з них виконано і знято з контролю 26 документів:

    - за березень 2017 р. –1;

    - за травень 2017 р. – 1( розп.);

    - за серпень 2017 р. – 2;

    - за вересень 2017 р.– 21.

    Протягом жовтня поставлено на контроль 2 розпорядження та 2 протокольні доручення голови райдержадміністрації. Здійснювався контроль за виконанням 8 розпоряджень та 6 доручень (з них 3 протокольні) голови  райдержадміністрації.  Виконано 2 протокольні доручення.

    У жовтні в райдержадміністрацію надійшло 1 звернення народного депутата  України  та  7 запитів  на інформацію.

              Порушень виконавської дисципліни щодо виконання документів                        не зареєстровано.

     

    Інформаційне забезпечення діяльності

     

    Інформування громадськості про діяльність керівництва району,   проблемні питання соціально-економічного розвитку, які розглядались на  робочих нарадах, винесені рішення, заплановані заходи, здійснювалось шляхом розміщення інформації на сторінках районної газети "Народне слово".

    Забезпечувався інформаційний супровід основних організаційно-масових заходів. Готувались повідомлення на офіційний веб-сайт районної державної  адміністрації щодо висвітлення роботи керівництва райдержадміністрації.

    Протягом  жовтня 2017 року у районній громадсько-політичній газеті «Народне слово» було опубліковано ряд матеріалів про діяльність органів виконавчої влади.

    З метою інформування обласної державної адміністрації про ситуацію в інформаційному середовищі краю, про актуальні питання соціально-економічного і суспільно-політичного життя району, головним спеціалістом відділу інформаційно-внутрішньої політики та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації регулярно готувалися моніторинги публікацій районної газети.

     

    Суспільно-політична ситуація

     

    29 жовтня 2017 року в районі відбулися перші вибори голів, депутатів сільських, селищних рад Турійської та Луківської об’єднаних територіальних громад.

    У звітному періоді політичні сили району займали помірковану позицію щодо подій у країні та не висловлювали публічних заяв, звернень з приводу суспільно-політичної ситуації в районі, області та державі.

    Конфліктоутворюючих чинників, які могли б викликати негативний резонанс або загострити ситуацію у районі не було.

    Суспільно - політична ситуація протягом  жовтня залишалась стабільною,  контрольованою і не відзначалася подіями, які могли б негативно вплинути на життя району.

              Ситуація у листопаді розвиватиметься відповідно до загальнодержавних  подій.

     

    Сільське  господарство

              Господарську діяльність у галузі сільського господарства в районі у 2017 році здійснюють 45 агроформувань, у тому числі:

    фермерських господарств – 29;

    товариств з обмеженою відповідальністю – 11;

    сільськогосподарських виробничих кооперативів -3;

    приватних акціонерних товариств -1;

    державних підприємств -1.

    В     районі    завершено    збір   ранніх зернових та зернобобових культур.

    Агроформуваннями району з площі 11,5 тис. га намолочено 57,6 тис. тонн зерна в початково оприбуткованій вазі при середній урожайності 50,1 ц/га та 14,7 тис. тонн ріпаку в середньому по 34,8 центнерів з гектара.

           Відповідно до агротехнічних строків посів озимих культур в агроформуваннях району розпочинається з ріпаку озимого. Завдяки сприятливим погоднім умовам посів ріпаку в сільськогосподарських підприємствах району було завершено у першій декаді вересня. За оперативними даними посів ріпаку займає площу 5098 га, що на 880 га більше ніж у попередньому році. На переважній більшості площ були отримані дружні сходи. Зараз посіви озимого ріпаку знаходяться у фазі 3-5 листків, проведено захист рослин від хвороб, шкідників та бур'янів, росторегуляцію.

    Найбільші посівні площі цієї культури розміщені у: ФГ «Перлина Турії» - 900 га; ТОВ ім. Лесі Українки – 900 га; ТОВ «Бобли Агро» - 510 га; ТОВ «Волинь Агро» - 505 га.

             Достатня кількість вологи в орному шарі сприяла посіву озимини. За оперативними даними, станом на 24.10.2017 року озимі зернові посіяно на площі 7412 га (80,2 відсотка до намірів), що на 1823 га менше ніж у попередньому році, у тому числі: озимої пшениці – 5112 га; озимого тритікале – 608 га; озимого жита – 737 га; озимого ячменю – 825 га та 130 га озимого жита на зелений корм.

            Погодні умови, а саме: дещо нижчий ніж у попередніх роках температурний режим та більша кількість опадів, спричинили повільніше дозрівання пізніх зернових культур (гречка, кукурудза), сої та соняшнику, що у свою чергу призвело до сповільнення темпів посіву озимих зернових культур через відсутність звільнених від попередників площ.

           На сьогодні в сільськогосподарських підприємствах району залишилось до збирання 1457 га сої, найбільше у: ФГ»АІС Агро» - 345 га; ФГ «Корсойл Агро» – 200га; ТОВ «Станіслав» - 219,5 га; 1987 га кукурудзи, найбільше у: ТОВ «Бобли Агро» - 484 га, ТОВ «Волинь Агро» - 417 га, ФГ «Аміла» - 195 га.

             Через відсутність звільнених від попередників площ не проводили посів озимих зернових у ФГ «Еко світ Україна», а у ТОВ «Бобли Агро» та ФГ «Корсойл Агро» посіяно лише 83 га озимого жита.     

    В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 листопада 2017  року утримується 4474 голови ВРХ, в тому числі 1663 корови, 18371 голова свиней та 121 голова овець.

    З початку року реалізовано 15543 тонни  м’яса, що на 295 тонн більше проти відповідного періоду минулого року. Вирощено худоби та птиці в живій вазі 14218 тонн.                                                                                                                           

    З початку року  надоєно 7705 тонн  молока, що на 712 тонн  більше проти минулорічного періоду. Надій на корову з початку року становить 4525 кг (що на 763 кг більше до рівня минулого року).

     

    Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

     

           У січні - липні 2017 року по підприємствах, що займаються зовнішньо-економічною діяльністю сформовано позитивне сальдо, яке становить 645,4 тис. дол. США.

           Капітальні інвестиції в економіку району за січень - червень 2017 року складають  34431 тис. гривень.

    Прямі іноземні інвестиції (акціонерний капітал) в економіку району станом на 01.07.2017 року складають 5,4 тис. дол. США.

     

    Підприємництво

     

           Станом на 01 листопада 2017 року малий бізнес району представляють 64 підприємницькі формування, 671 фізична особа - підприємець та 47 фермерських господарств.

    Із представників малого та середнього бізнесу успішно здійснюють діяльність такі підприємницькі формування як: ТОВ «АМіЛА», ТОВ «Євростандарт ЛТД», ТОВ «Укрдеревбуд», ТОВ «Спартак», ТОВ «Мацеїв»,  ТОВ «Агротехніка» смт Турійськ,  філія ФГ «Аміла» - пекарня «Хлібний край»,  ФГ «Перлина Турії», ФГ «Аміла», ФГ «Соломія»,  ТОВ «Волинь Агро», СВК «Слава» та інші.

     

    Торгівля

     

      Обсяг реалізованих послуг  у січні - червні 2017 року  склав 4172,6 тис. грн,  у тому числі населенню  638,0 тис. гривень.

      Вантажні перевезення автомобільним транспортом у районі за січень - вересень 2017 року склали по вантажообороту 0,9 млн. ткм. або 149,1 відсотка до аналогічного періоду минулого року. Перевезено 1,5 тис. тонн вантажів, що становить 161,3 відсотка до відповідного періоду минулого року.

     

    Фінанси

     

    За січень-жовтень 2017 року за власними доходами зведений бюджет району виконаний на 111 відсотків і складає 41880,1 тис. гривень. Понад план надійшло 4149,3 тис. гривень.

    Районний бюджет за власними доходами виконаний на 102,3 відсотка. Фактичне надходження становить 20711,8 тис. гривень при плані 20251,9 тис. гривень, що на 459,9 тис. гривень більше запланованого.

    Сільські бюджети по власних доходах виконані на 118,6 відсотка. Фактичне виконання становить 12997,8 тис. гривень при плані 10957,8 тис. гривень, що на 2040 тис. гривень більше плану.

    Селищні бюджети виконані на 125,3 відсотка, при плані 6521,1 тис. гривень надійшло 8170,5 тис. гривень, перевиконання становить 1649,4 тис. гривень.

    По надходженнях власних доходів бюджетне призначення на січень-жовтень поточного року виконали усі місцеві бюджети. Найвище виконання бюджетного призначення звітного періоду в Новодвірській (159,4 відсотка), Ружинській (136,8 відсотка) та Мокрецькій (132,4 відсотка) сільських радах. По вказаних місцевих радах високий  рівень виконання бюджетних призначень у зв’зку із заниженими при формуванні бюджетів на 2017 рік плановими надходженнями, зокрема :

    по Новодвірській сільській раді:

     орендної плати з юридичних осіб в сумі  330,0 тис. гривень,  єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників - 95,9 тис. гривень, земельного податку з фізичних осіб в сумі 67 тис. гривень;

    по Ружинській сільській раді:

    єдиного податку з фізичних осіб в сумі 53,9 тис. гривень, орендної плати з юридичних осіб - 35,5 тис. гривень, земельного податку з юридичних осіб в сумі 23,0 тис. гривень, транспортного податку з фізичних осіб - 20,8 тис. гривень;

    по Мокрецькій сільській раді:

    орендної плати з юридичних осіб - 61,4 тис. гривень, єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників - 45,0 тис. гривень, єдиного податку з фізичних осіб в сумі 40,8 тис. гривень, земельного податку з фізичних осіб в сумі 19,7 тис. гривень.

       Виконання власних доходів забезпечено по 13 видах платежів:

    1. податок та збір на доходи фізичних осіб – виконання становить 102,2 відсотка, при бюджетному призначенні 19936,8 тис. гривень фактично по районному бюджету надійшло 20373,2 тис. гривень;
    2. податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – фактичне надходження становить 42,7 тис. гривень при плановому показнику 41,2 тис. гривень, виконання 103,6 відсотка;
    3. рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 110,8 відсотка (при плані 383,2 тис. гривень фактично надійшло 424,5 тис. гривень);
    4. акцизний податок з вироблених в Україні, ввезених на митну територію України підакцизних товарів та з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів виконано на 149,7 відсотка, при плані 2769,3 тис. гривень фактично надійшло 4145,4 тис. гривень;
    5. податок на майно - виконання становить 119,8 відсотка, при плані 8017,5 тис. гривень надійшло 9607,8 тис. гривень. Даний вид податку виконали всі місцеві бюджети;
    6. по єдиному податку виконання становить 110,2 відсотка (при плані 5621,2 тис. гривень фактично надійшло 6194,8 тис. гривень, перевиконання становить 573,6 тис. гривень);
    7. плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів надійшла в сумі  4,3 тис. гривень;
    8. адміністративні штрафи та інші санкції за порушення законодавства –15 тис. гривень;
    9. по платі за надання адміністративних послуг план виконано на 110,5 відсотка (при бюджетному призначенні 810,7 тис. гривень фактичне надходження становить 895,8 тис. гривень);
    10. по надходженнях від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності, бюджетне призначення виконано на  151,2 відсотка, фактичні поступлення становлять 26,7 тис. гривень при плані 17,7 тис. гривень;
    11. державне мито – виконання становить 149,1 відсотка (при бюджетному призначенні 4,3 тис. гривень фактично надійшло 6,4 тис. гривень);
    12. бюджетне призначення по інших надходженнях виконано на 127,2 відсотка  (при бюджетному призначенні 57,9 тис. гривень фактично надійшло 73,7 тис. гривень);
    13. кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі  - фактичне надходження по Турійській селищній раді становить 3 тис. гривень.

     Невиконані бюджетні призначення по:

    1. 1. рентній платі за користування надрами - 65,8 відсотка (при плані 7,3 тис. гривень фактично надійшло 4,8 тис. гривень);
    2. частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (при бюджетному призначенні 6,4 тис. гривень фактичні поступлення становлять 3,9 тис. гривень) у зв’язку з поверненням  зайво сплачених коштів у 2016 році Турійському селищному ринку згідно висновку ДПІ в сумі 8,2 тис. гривень.

     За січень-жовтень 2017 року отримано з державного бюджету:

    - базову дотацію в розмірі 8271,5 тис. гривень;

    - додаткову дотацію – 10237,2 тис. гривень;

    - субвенції на фінансування пільг і субсидій населенню - 48148,5 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу  - 51527,5 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надані соціальні послуги у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною” - 258,8 тис. гривень;

    - освітню субвенцію в сумі 41010,7 тис. гривень;

    - медичну субвенцію – 17280,9 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 302,9 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 444,5 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій - 1332,0 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб - 487,5 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 772,3 тис. гривень.

    З обласного та інших бюджетів надійшло іншої субвенції в сумі 12210,2 тис. гривень.

      Місцеві бюджети у січні – жовтні поточного року за видатками загального фонду виконані на 99,1 відсотка, їх обсяг становить 227101,4 тис. гривень при плані 227452,1  тис. гривень. Фінансування видатків бюджету здійснювалось за таким основними напрямами:

    • органи управління – 10322,8 тис. гривень;
    • освіта – 67426,1 тис. гривень;
    • охорона здоров'я – 18960,3 тис. гривень;
    • культура – 4911,9 тис. гривень;
    • соціальний захист та соціальне забезпечення – 105398,9 тис. гривень;
    • фізкультура і спорт – 633,9 тис. гривень;
    • житлово-комунальне господарство – 2942,7 тис. гривень;
    • транспорт, дорожнє господарство – 2045,4 тис. гривень;
    • місцева пожежна охорона – 1235,9 тис. гривень;
    • засоби масової інформації – 125,5 тис. гривень;
    • сільське і лісове господарство – 12,5 тис. гривень;
    • запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій – 58,9 тис. гривень;
    • інші видатки – 13026,7 тис. гривень.

    Станом на 01. 11. 2017 року заробітна плата з нарахуваннями та проплата за використані енергоносії проведені в повному обсязі.

     

    Впровадження енергозберігаючих технологій

     

    Протягом січня – вересня 2017 року на виконання Плану заходів, спрямованих на формування в суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності, починаючи з квітня поточного року, в районі проведено 18 заходів на суму 208,7 тис. грн, з них: кошти місцевого бюджету – 180,9 тис. грн, кошти населення, підприємств та організацій – 27,8 тис. грн, а саме:

    - встановлено 20 енергоощадних люмінесцентних ламп потужністю 12 Ват. кожна на суму 2,4 тис. гривень в будинку культури с. Бобли;

    - встановлено 8 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 10 Ват. кожна на суму 12,8 тис. гривень в с. Крать, 10 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 10 Ват. кожна на суму 18,5 тис. гривень в с. Ставки, 19 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 11 Ват. кожна на суму 26,2 тис. гривень в с. Овлочин, замінено 12 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 10 Ват. кожна на суму 0,9 тис. гривень в с. Крать, 20 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 10 Ват. кожна на суму 1,6 тис. гривень в с.Ставки та 13 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 11 Ват. кожна на суму 1,0 тис. гривень в с.Овлочин Овлочинської сільської ради;

    - встановлено 14 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами по 30 Ват. кожна на суму 11,5 тис. грн та замінено 6 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 30 Ват. кожна на суму 0,5 тис. гривень в с. Літин  Туличівської сільської ради;

    - замінено 22 лампи вуличного освітлення на енергоощадні потужністю по 15 Ват. кожна на суму 2,2 тис. грн в смт Луків;

    - замінено 1 двері на металопластикові площею 12,9 м2 на суму 34,7 тис. гривень в сільському будинку культури с. Овлочин;

    - замінено 8 вікон на металопластикові площею 15,3 м2 на суму 34,7 тис. гривень в центральній районній бібліотеці смт Турійськ;

    - замінено 1 двері на металопластикові площею 5,0 м. кв. на суму 5,0 тис. грн в ЗОШ  І-ІІІ ступенів   с. Осьмиговичі;

    - замінено 2 дверей на металопластикові загальною площею 4,0 м. кв. на загальну суму 3,6 тис. грн в адміприміщенні сільської ради с. Ружин;

    - замінено 1 двері на металопластикові площею 2,0 м. кв. на загальну суму 6,0 тис. грн в дошкільному навчальному закладі №1 смт Турійськ;

    - замінено 2 дверей площею 1,8 м. кв. та 4,0 м. кв., 4 вікна загальною площею 7,2 м. кв. на металопластикові на загальну суму 17,0 тис грн в бібліотеці-філії с. Новий Двір;

    - проведено реконструкцію стелі із застосуванням утеплюючих матеріалів загальною площею 15,0 м. кв. на суму 5,0 тис. грн в ЗОШ І-ІІ ступенів  с.Осьмиговичі;

    - проведено реконструкцію стелі із застосуванням утеплюючих матеріалів загальною площею 45,0 м. кв. в дошкільному навчальному закладі с. Клюськ.

         За січень-вересень 2017 року Турійським відділення Ощадбанку та Турійським відділенням Приватбанку надана позика в сумі 818,7 тис. гривень 43-м мешканцям району для придбання твердопаливних котлів та проведення енергозберігаючих заходів, в тому числі на придбання котлів 5 мешканцям на суму 71,4 тис. гривень. Видача позики продовжується.

     

    Будівництво та архітектура

     

             За січень - жовтень 2017 року управлінням регіонального розвитку райдержадміністрації  підготовлено та видано 259 висновків до проектів відводу земельних ділянок   для приватизації, оренди, викупу.

      Видано 72 будівельних паспорти на забудову земельних ділянок  індивідуальними житловими будинками.

      Відмовлено 2-м забудовникам у видачі будівельних паспортів на реконструкцію житлових будинків через відсутність документів на будинки та земельні ділянки. Забудовникам рекомендовано виготовити правовстановлюючі документи на земельні ділянки, а тоді звернутись в управління регіонального розвитку райдержадміністрації для виготовлення будівельного паспорта.         

    За січень – березень 2017 року прийнято в експлуатацію 6 будівель загальною площею 643 метрів квадратних.

     

    Освіта

     

               У жовтні 2017 року відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації проведені заходи:

    1. колегія відділу освіти, молоді та спорту та нарада керівників навчальних закладів - 26 жовтня;
    2. семінар керівників навчальних закладів «Туристсько-краєзнавча робота – один із найбільш ефективних засобів фізичного, патріотичного та екологічного виховання молоді» - 03 жовтня (на базі оз. Бережисте);
    3. з метою надання методичної допомоги в управлінській діяльності дирекції школи проведений день відділу освіти в ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Кульчин (10 жовтня);
    4. об’їзди загальноосвітніх шкіл району по перевірці підготовки до початку опалювального сезону;
    5. засідання районної атестаційної комісії - 19 жовтня;
    6. конференція «Міжпредметна інтеграція як засіб формування національно-патріотичного світогляду школярів», присвячена 75-річниці УПА (вчителі української мови і літератури, вчителі історії, заступники директорів з виховної роботи) - 31 жовтня;
    7. фестиваль повстанської пісні «Складем хоч пізнії вінці…» - 13 жовтня;
    8. I етап VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка - 27 жовтня;
    9. проблемний семінар «Психологічний супровід навчання дітей з особливими потребами. Психодіагностика» - 10 жовтня, на базі Турійської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
    10. семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи «Науково-методичний супровід інноваційних освітніх процесів» - 11 жовтня;
    11. заняття Школи молодого вихователя «Методика проведення інтегрованих занять», на базі Соловичівського ДНЗ;
    12. навчальний семінар для вчителів предмету “Захист Вітчизни” – в урочищі Вовчак;
    13. інструктивно-методична нарада з потенційними учасниками районного етапу конкурсу «Вчитель року-2018» - 13 жовтня;
    14. практичний семінар «Сучасні вимоги щодо організації логопедичної роботи, обстеження дітей, ведення документації на логопедпункті. Методи корекції усного мовлення молодих школярів» - 16 жовтня, на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Кульчин;
    15. проблемний семінар учителів української мови і літератури «Організація навчальної діяльності на уроці з питань підготовки до ЗНО» - 18 жовтня;
    16. семінар-практикум (вихователі) «Методика фізвиховання дітей дошкільного віку - М.Єфіменка» - 19 жовтня, на базі Турійського ДНЗ №2;
    17. круглий стіл учителів основ здоров’я «Роль навчального предмета «Основи здоров’я» у формуванні компетентностей. Призначення змістових ліній»;
    18. заняття Школи молодого педагога (1-й рік роботи) – 31 жовтня, на базі опорного закладу НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів - гімназія» смт Турійськ;
    19. проблемний семінар з елементами тренінгу «Лідерство як складова управлінської культури керівника навчального закладу» (за участю Лук’янчук Г.Я.) – 26 жовтня;
    20. засідання ініціативної групи відповідальних за природоохоронну роботу «Вдосконалення організації роботи по екологічному вихованню в навчальних закладах району» - 26 жовтня, на базі будинку дитячої творчості;
    21. засідання круглого столу вчителів індивідуального, інклюзивного навчання «Сучасні аспекти організації індивідуального, інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами» (вчителі корекційного навчання) – 30 жовтня 2017 року.

     

    Культура

    У жовтні 2017 року районними закладами культури проведено:

    -  годину милосердя «Нестримні літа відлетіли у даль журавлями»  (до Дня людей похилого віку) (ЦРБ);

    -  пізнавальний екскурс «Про подвиг, про доблесть, про славу»  (до 75-ти річчя УПА) (РДБ);

    -  історичну годину «Душу – Богу, життя – Україні, честь – для себе» (до 75-ти річчя УПА) (ЦРБ);

    -  тематичний вечір до Дня людей похилого віку «Роки, роки летять у вирій» (РБК);

    -  святковий захід до Дня захисника України, Дня українського козацтва та 75-річчя створення УПА  в урочищі Вовчак «Героям слава! Слава Україні!» (РБК);

    -  перший  тур (відбірковий) обласного конкурсу професійної майстерності серед творчих працівників сільських клубних закладів «Мій край – моя земля!» та участь переможців першого туру в другому регіональному турі. Директор Новодвірського сільського будинку культури Людмила Держанович та керівник танцювального колективу Луківського міського будинку культури Калішук Ольга зайняли друге місце в регіональному турі вказаного конкурсу   (РБК, заклади культури);

    -  свято першокласників   «Посвята в музиканти» (музична школа).

             В бібліотеках району організовано   книжково - ілюстративну виставку «Слава козацька вічно жива»,    виставку - рекомендацію «Стиль життя – здоров’я».

             Сімейний дует «Два крила» районного будинку культури був учасником обласного конкурсу солістів-вокалістів та ансамблів малих форм ім. Віталія Бобицького, де зайняв третє місце.

             Вокальний гурт «Кант» взяв участь в обласному фестивалі патріотичної пісні «У піснях мого народу – доля України» в м. Луцьк.

     

    Фізична культура і спорт

     

    У жовтні 2017 року відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації проведені заходи:

      - участь команди району в чемпіонаті області з легкоатлетичного кросу;

      - змагання «Шкільна футзальна ліга»;

      - зональні змагання з баскетболу (юнаки) – 06-80 жовтня (ДЮСШ);

      - фінальні змагання з футболу (юнаки) – м.Луцьк.

     

    Сім’я, жінки, молодь, діти

    Станом на 01.11.2017 року на обліку перебуває 53 сім’ї, які опинилися в складних життєвих обставинах, в якій виховується 157 дітей. З даною категорією постійно проводиться робота щодо недопущення ухилення від виконання батьківських обов’язків, вчинення насильства в сім'ї, або жорстокого поводження з дітьми, необхідності працевлаштування, попередження зловживання батьками алкогольних напоїв. Працівниками соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді здійснюється соціальний супровід 3 сімей.

    Станом на 01.11.2017 року під соціальним супроводом перебуває 4 прийомні сім'ї, в яких виховується 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Протягом звітного періоду проведено інформаційну кампанію, спрямовану на пошук кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі.

     

    Захист прав дітей

     

              Станом на 01.11.2017 року на обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебуває 45 дітей, батьки яких ухиляються від виконання своїх батьківських обов'язків.

    На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 42 дитини: 8  дітей-сиріт, 34 дитини, позбавлені батьківського піклування. Під опікою, піклуванням громадян перебуває 33 дитини. На території району функціонує 4 прийомні сім'ї, в яких виховується 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Протягом жовтня 2017 року працівниками служби у справах дітей спільно   з правоохоронними органами проведено 3 профілактичні рейди на території району з метою запобігання правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, розпивання спиртних напоїв та тютюнопаління.  Під час проведення рейдів  відвідано за місцем  проживання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, і тих, які проживають в сім`ях опікунів, піклувальників, обстежено умови їх утримання, навчання та виховання, про що складено відповідні акти. З дітьми та їх батьками проведено індивідуально-роз`яснювальні бесіди про їх права, обов’язки та відповідальність.

           Проведено 2 засідання  Комісії з питань захисту прав дитини районної державної адміністрації  на якому розглядалися  питання  щодо захисту прав дітей.

          Звернень та повідомлень щодо вчинення насильства до неповнолітніх, чи реальної його загрози, на території району не надходило.

     

    Ринок праці, зайнятість населення

     

    Станом на 01.01.2017 року  на обліку в центрі зайнятості перебував 421 зареєстрований безробітний.

    Протягом січня-жовтня поточного року статус безробітного отримали 673 особи.

    Станом на 01.11.2017 року на обліку перебували 382 безробітних громадян, в т.ч.  – 29 демобілізованих військовослужбовців та учасників АТО.

    За направленням районного центру зайнятості  на вакантні робочі місця з початку року працевлаштовані 630 громадян, з них  183 особи, які мали статус безробітного.

    Протягом звітного періоду працевлаштовано 183 особи, які мають додаткові гарантії при працевлаштуванні, з них 12 - учасники АТО.

    Професійне навчання проходили 174 безробітних, в т.ч. 98 громадян соціально-вразливих категорій, 5 – учасників АТО.

    До участі в оплачуваних громадських роботах та роботах тимчасового характеру з початку року були залучені 313 громадян, які мали статус безробітного, в т.ч 152 особи  соціально-вразливих категорій,  з них 9 - учасники АТО.

    Протягом січня-жовтня 2017 року проведено 23 інформаційно-консультаційні  семінари за участю працівників Турійського районного військового комісаріату під час яких учасники семінарів отримали детальну інформацію щодо особливостей укладання контрактів з громадянами та військовослужбовцями, які приймаються на військову службу за контрактом.  

             У приміщенні районного центру зайнятості створене робоче місце для представника Турійського районного військкомату, та інформаційний куточок. Відповідно у військкоматі розміщено стенд районного центру зайнятості на якому розміщенні інформаційні матеріали про послуги служби зайнятості та вакансії. Під час прийому фахівцями відділу надання соціальних послуг проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо популяризації військової служби за контрактом.  За період співпраці Турійського РЦЗ із військовим комісаріатом на військову службу за контрактом погодилося 54 громадян,  53  з яких станом на 01.11.2017 року проходять військову службу у військових частинах.

    Турійський районний центр зайнятості активно співпрацює з відділом «Турійського бюро правової допомоги» Ковельського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в плані залучення працівників даного відділу до інформування безробітних громадян та по шукачів роботи про зміни у чинному законодавстві та можливість отримання переліку послуг даного бюро, як безпосередньо у них, так і в приміщенні Турійського РЦЗ. Для цього у центрі зайнятості є обладнане спеціальне робоче місце для працівника відділу Турійського бюро правової допомоги. За період співпраці з 21.09.2016 року по даний час  проведено 23 спільних заходи.

    Протягом звітного періоду профорієнтаційними заходами охоплено  2447 жителів району, які отримали 6433 послуги: 4812 – профінформаційних;  1621 - профконсультаційну. 461 послугу надано учасникам АТО, 459 – учням випускних класів загальноосвітніх шкіл району, 191 – учням ПТНЗ.

      Укладено 42 договори на стажування, пройшли стажування 63 безробітних громадян.

    З 21 червня 2017 року в ПТУ №22 смт Луків діє Центр кар’єри, завданням якого є орієнтація на актуальні вакансії роботодавців як Турійського так і сусідніх районів, з метою працевлаштування після закінчення навчання. Обладнано інформаційний стенд, в якому розміщена інформація про ПОУ району та області щодо можливості майбутнього працевлаштування за отриманими професіями випускників даного ПТУ. Станом на 01.11.2017 року в рамках Центру кар’єри проведено 5 робочих зустрічей, І і ІІ етапи профорієнтаційного квесту «Зроби себе сам або Твій шлях до успіху!»  для майбутніх випускників ПТУ, до проведення даного заходу залучено начальника відділу Турійського бюро правової допомоги. Проведено дослідження та профорієнтаційне опитування 73 учнів ПТУ на тему «Знайди свого роботодавця». Під час другого етапу профорієнтаційного квесту унчів ПТУ поінформовано про можливості працевлаштування на підприємствах району та за його межами, вимоги роботодавців до майбутніх фахівців, про послуги служби зайнятості з використанням відеороликів з техніки пошуку роботи, застосування форм презентації себе роботодавцю: резюме,  відео резюме, скап-співбесіда.

    У звітному періоді роботодавцями було заявлено 732 вакансії, в т.ч. для укомплектування за сприяння служби зайнятості. З числа поданих вакансій (з мінімальною зарплатою – 146, від мінімальної до середньообласної – 518, понад середньообласну - 5). За направленням служби зайнятості   укомплектовано 640 вакансій.

    Протягом звітного періоду роботодавцям району надано 5830 консультацій.

    З метою навчання роботодавців району, обміну досвідом протягом січня-жовтня поточного року проведено 39 семінарів,  2 засідання координаційного комітету сприяння зайнятості населення, 2 бліц-навчання, участь в яких взяли 219 роботодавець.

    Протягом січня-жовтня 2017 року внутрішньо переміщені особи за послугами до Турійського РЦЗ не звертались.

     

    Рівень заробітної плати та стан погашення заборгованості

    по її виплаті. Соціальний захист населення

     

    Станом на 01.11.2017 року на обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 3188 одержувачів різних видів державних допомог. З початку 2017 року всіх видів державних допомог нараховано на загальну суму 51527,5  тис. гривень. Виплачено допомог на загальну суму 51527,5 тис. гривень. Заборгованості немає.

    За оперативними даними станом на 01.11.2017 року заборгованість по заробітній платі в районі відсутня.

    На обліку в управлінні  перебуває 35 одержувачів компенсацій фізичним особам, що надають соціальні послуги, яким з початку 2017 року нараховано виплат на загальну суму 76,3 тис. гривень. Виплачено – 76,3 тис. гривень. Заборгованості немає.

            Нараховано субсидій на житлово-комунальні послуги на суму 30830,3 тис. грн, профінансовано виплату субсидій – 38912,5 тис. гривень. Заборгованість станом на 01.11.2017 року становить 9784,1 тис. гривень.

    В базу даних введено інформацію на  6119 осіб, які мають право на пільги відповідно до законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про основні засади соціального захисту ветеранів війни та інших громадян похилого віку в Україні”, з них:

    • ветеранів війни – 1274 чол.;
    • ветеранів праці – 1249 чол.;
    • ветеранів МВС – 15 чол.;
    • ветеранів МО – 11 чол.;
    • реабілітованих – 3 чол.;
    • постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 399 чол.;
    • інші категорії – 562 чол.;
    • діти війни – 691 чол.;
    • інваліди (крім інвалідів війни) – 644 чол.;
    • багатодітні сім’ї – 547 чол.;
    • діти з багатодітних сімей – 724 чоловіки.

    В управління соціального захисту населення звернувся 351  учасник бойових дій для одержання різних видів пільг згідно чинного законодавства.

     Направлено на реабілітацію до Волинського центру соціальної реабілітації одну дитину - інваліда.

    Видано 109 направлень на протезно-ортопедичні вироби та технічні засоби реабілітації. 16 осіб з інвалідністю забезпечено технічними засобами реабілітації, в тому числі 4 дітей з інвалідністю.

    Видано 30 посвідчень інвалідам з дитинства.

    Створено чергу для санаторно-курортного лікування ветеранів АТО із 14  чоловік.

    Видано 5 путівок для санаторно - курортного лікування інвалідам війни, 22-ом інвалідам загального захворювання, 15 учасникам бойових дій АТО, 1 інваліду війни АТО.

     

    Пенсійне забезпечення населення

    Робота Ковельського об’єднаного управління Пенсійного фонду України (Турійський район) спрямована на виконання планових показників по надходженню власних коштів, вжиття заходів щодо повноти та своєчасності сплати платежів, призначення та фінансування пенсій в повному розмірі.

    За 10 місяців 2017 року надходження коштів по відшкодуванню пільгових пенсій склали 110,56 тис.гривень.

    Обсяг нарахованої заробітної плати за даними звітності страхувальників по району за січень-вересень 2017 року склав 134,82 млн.грн, що на 48,43 млн.грн або на 156,06 відсотка більше показників відповідного періоду 2016 року. Середньооблікова чисельність працівників по району за даними звітності роботодавців за вересень 2017 року становить 3287 осіб. У порівнянні з серпнем 2017 року чисельність працівників збільшилась на 78 осіб.

    Станом на 01 листопада 2017 року на обліку в управлінні перебуває 7216 пенсіонерів. Протягом січня-жовтня 2017 року спеціалістами відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій призначено 218 нових пенсій, по 457 пенсійних справах здійснено перерахунки, виплачено 328 допомог на поховання на суму 1205,67 тис. гривень.

     Потреба на виплату пенсій та допомог за жовтень 2017 року склала 13,69 млн. гривень. Виплата пенсій та грошової допомоги проводиться відповідно до графіків виплати пенсій. На листопад 2017 року потреба складає 14,38 млн. гривень. Середній розмір пенсійної виплати становить 1866,94 гривні.

    Станом на 01 листопада 2017 року 2809 пенсіонерів одержують пенсії в установах банків (39,1 відсотка від загальної кількості пенсіонерів), що дало можливість протягом січня-жовтня 2017 року зекономити 650,94 тис. грн пенсійних коштів.

    Заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах станом на 01.11.2017 року, становить 445,22 тис. грн, а саме: по СВК “Волинь” - 336,16 тис. грн, СВК “Урожай” - 56,3 тис. грн., СВК ульчинський” - 39,9 тис. грн., СФГ “Обрій” - 8,3  тис. гривень. Борг рахується за господарствами, які тривалий час не здійснюють діяльності та перебувають в статусі недієвий. 

    Станом на 01 листопада 2017 року 93,7 відсотка боргу охоплено заходами примусового стягнення.

    Волинський окружний адміністративний суд у жовтні 2017 року прийняв позов управління Пенсійного фонду України в районі до СВК “Волинь” на суму 25,4 тис. гривень.

    На виконанні в Турійському відділі державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Волинській області перебуває 45 виконавчих документів по чотирьох господарствах (СВК “Кульчинський”, СВК “Урожай”, СФГ “Обрій”, СВК “Волинь”) на суму 406,7 тис. гривень.

    Борг по сплаті єдиного внеску за виконавчими документами управління Пенсійного фонду в районі станом на 01.11.2017 року становить 4,4 тис. гривень.

    В Турійському відділі обслуговування громадян об’єднаного управління проводиться прийом та обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна”, за 10 місяців 2017 року на  прийом звернулося 5418 громадян, через телефонну “гарячу” лінію (21455) надано 46 консультацій, роз'яснень.

    Реєстр виборців

    Протягом жовтня 2017 року відділом ведення Державного реєстру виборців виконувалися завдання, пов’язані з уточненням бази даних Державного реєстру виборців. Станом на 01.11.2017 року загальна кількість виборців на території району становить 20609. На основі відомостей поданих відділом ДРАЦС головного територіального управління юстиції в області та районним сектором УДМС в області опрацьовано (включено, виключено; змінено ідентифікаційні дані, знищено) записи щодо 262 виборців. Під час проведення щомісячного поновлення бази даних до Реєстру включено 41 виборця, внесено 221 зміну та знищено 46 записів.

    Для щомісячного поновлення бази даних отримано інформацію про виборців, щодо яких встановлено факт постійної нездатності пересуватися самостійно  (селищні і сільські ради,  управління соціального захисту населення, центральна районна лікарня) та недієздатності (районний суд). Відповідні дані внесено до автоматизованої системи  АІТС ДРВ.

             На протязі місяця видано 31 наказ (388 виборців), а саме: про внесення запису — 6 наказів, про внесення змін до персональних даних — 17, про знищення запису — 8.

             Щоденно опрацьовуються матеріали, розміщені безпосередньо на сайті розпорядника Реєстру та ЦВК,  які оперативно виконуються  та надаються відповіді.

    Постійно надаються консультації працівникам закладів, установ та організацій, відповідальним за подання відомостей періодичного поновлення Реєстру до відділу, з питань оформлення та надання документів згідно вимог законодавства.

    Переглядів 4511 Останнє редагування Середа, 15 листопада 2017 08:09
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Турійська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Турійській райдержадміністрації.
    Адреса: 44800, Україна, Волинська область, смт Турійськ, майдан Центральний, 5 тел. (03363) 2-13-78, e-mail: info@turadm.gov.ua
    © 2014 turadm.gov.ua